پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

من و وروجکم

...

1392/10/17 17:01
نویسنده : فعلا مامانی
403 بازدید
اشتراک گذاری

یه عالمه حرف دارم برای گفتن ولی حسش نیست چون خیلی غمگینم  حال و روزم خوبه ولی از تو داغونم از بعد اینکه دیگه درباره نی نی با شو شو حرف نمیزنیم انگار دارم بدتر میشم انگار اینجا هم دیگه نمیتونم بحرفم یکی میگه هیس ننویس بذار فقط تو دلت بمونه این همه نوشتی و درباره اش  فکر کردی و حرف زدی به کجا رسیدی ، شاید دیگه نیام بنویسم و  این اخرین مطلبم باشه این جوری راحت تر بگذره کسی هم ناراحت نمیشه با خوندن دردای من ، یه موقع نگین که این چیزا درد نیست حتی یه بچه کوچیک هم با نداشتن یه عروسک  یا اسباب بازی درد میکشه منم درد میکشم قفسه سینه ام درد میگیره نمیتونم نفس بکشم اصلا نیدونم که باید چیکار کنم ...

من موندمو احساسات خیلی سخت اصلا با این موقعیتم حال نمیکنم و نمیتونم بگذرونمش کاش خدا مشکلاتمو خودش با دستای خودش حل کنه ....

خداحافظ تا اطلاع ثانویه اگه اتفاق خیلی مهمی برام افتاد میام و بهتون خبر میدم  فقط ازتون میخوام برام دعا کنید شاید روزی از همین روزا دل من هم روشن شد....


پسندها (1)

نظرات (3)

ساسان.
17 دی 92 17:53
دلت همیشه روشن باشه وامید داشته باش من که هر روز یه سری میزنم ودرد دلاتونو میخونم هر چند کاری از دستم بر نمیاد ولی دعا گو هستم
مهران، مامان محمدصالح
21 دی 92 3:35
سلام نمی دونم این نوشته رو کِی می خونی ،فقط راجع به این جمله که نوشته بودی "با این موقعیتم حال نمی کنم" خواستم بگم هیچ میدونی همین موقعیت فعلی شما آرزوی هزاران نفره،مجرد هاکه جای خود دارن،خیلی از متاهل ها هم با همسرانشون مشکلات اساسی دارند که بنا به دلایلی همون شرایط رو پذیزفتن وکاری هم از دستشون برنمیاد،،خودت وزندگی طیبل وعاشقانت رو دست کم نگیر، موقعیت کنونی شما واقعا یک نعمت خیلی خیلی بزرگه،آیه ی قرآن هم هست که اگه شکر نعمت بکنید خداوند نعمت هاش رو برای شما افزون وبیشتر می کنه. اینکه می خوای مدتی از وبت فاصله بگیری ،تصمیم عاقلانه ایه،ان شاءالله یک خونه تکونی مفصل در افکار وذهنت انجام بده وبا امید وانرژی تازه ومضاعف پیش ما برگرد، مشتاقانه منتظر حضور سبزت هستیم
ماری
30 دی 92 19:35
منم منتظره اتفاقای خوبم دوست دارم تجربمو باهات در میون بزارم "بسپار دسته خودش " این نیز بگذرد ...